maaliskuuta 26, 2012

facebook break-up

Facebook. Sen vois jo luokitella kirosanaks. Se vie hirveesti aikaa päivästä, siihen jää koukkuun, siihen tulee pakkomielle. Sen takia poistin itteni nyt joksikin aikaa, voi olla että palaan viikon päästä, voi olla etten palaa ollenkaan. 



Jos multa kysyttäs rasittavimpia päivityksiä, niin ne ei olis ne "ihanaa kullan kanssa pusuttelua", vaan aina eniten pistää silmään työpäivitykset. Mulla on yks kaveri listalla, joka opiskelee tällä hetkellä, ja se joka kerta kun se menee harjotteluun, ja on ollut siellä 3 päivää, niin se alkaa jo maanantaina, että: "Enää kaks työpäivää, ja sit pääsee viikonlopun viettoon". Siis HUH? Jokainen 37,5 h töitä tekevä menee joka päivä töihin, ja se viikonloppu tulee, mut pitääkö sitä alkaa maanantana jo ilmottaa?

Muutenkin oon nyt hirveen negatiivinen koko paikkaa kohtaan, että kulutan aikaani mieluummin täällä blogissa, ja puran tänne kiukkuani jos sille tuntuu. :-D 

Ja mainitsinko jo sukulaiset! Jos sukulainen lisätään listalle, niin minkä hemmetin takia SUKULAINEN poistetaan sieltä? Hemmetti vieköön, annoin vielä sille 20 euroa ylppärirahaa, olisin voinu ostaa silläki jotain fiksua. 

Eipä mulla muuta! Paitsi että missä on mun ebaysta tilatut iphonen kuoret? Ja pitikö jostain hakea joku lisäohjelma, että blogia pysty päivittämään puhelimella? Oon vielä iphone neitsyt vaikka se vekotin on ollu jo monta kuukautta. :-)

1 kommentti: