maaliskuuta 24, 2012

Muksuille vaatteita

Oh! Pakko jakaa nämä kuvat muillekkin. Oon kuullu villervallasta paljon, mutta jotenkin oon aina ohittanu sen. Muutenkin oon hirveen huono ostamaan lapsille mitään hienoja vaatteita, koska oon yksinkertasesti hirveen laiska. Molemmille pojille ostin ticketin välikausipuvut, tummansiniset missä on valkosia tähtiä. Ne on ihan kivat, mutta kauppareissuille pitäis olla sit jotkut takit, tai paksummat hupparit. Mutta siihen itseasiaan, ihan mielettömän ihania värejä! Oon rakastanu aina turkoosia, itse sinisestä en tykkää, mut turkoosi on niin ihanan värinen just Miksulla esimerkiksi. Kattokaa nyt! Voisin haluta noi kaikki!

Joku noista ekan rivin huppari/takki jutuista kyllä lähtee keväämmällä tilaukseen molemmille poitsuille. On niin herkulliset värit. Jotenkin tuo Me&I alkaa olla menneen talven lumia, ja pitäskin varmaan pistää myyntiin niitä, mitä ei tuu pidettyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti